خانمای سزارینی شما پمپ درد میگیرید یا گرفتید راضی بودید ؟ ضرر نداره ؟

۱۷ پاسخ

من دکترم نذاشت پمپ درد استفاده کنم گفت ضرر داره برای بچه با شیاف قابل کنترله

دکتر من گفت مسکن خای داخلش دیگه قوی نیس مث قدیم و فقط یه چیزای ساده اس که داخل سرم برات میزنن الکی هزینه نکن، منم نمیگیرم

داخلش مخدر داره و برای بچه ضرر داره نگیری بهتره همون شیاف جوابه

حتما بگیر

من دکترم گف خودمم نزاشتم برا بچهام برا منم نزاش و واقعا زاضی بپدم دو شب سزارین شدم از۹صب دیگه شیاف هم نزاشتم

والا من تو دو تا زایمانم گرفتم و واقعا نیاز داشتم بهش..توش هم مخدر پتیدین داشت و استامینوفن و دگزامتازون و یه چیز دیگه داشت که یادم نیست... ضرری هم اگه داشت برای بچه ممنوعش میکردن برای مادرا...خلاصه که اگه هزینه اش برات اوکیه حتمااا بگیر یادمه زایمان اولم اتاقم دو نفره بود و دختره از درد گریه میکرد ولی بهش پمپ درد ندادن چون موقع پذیرش باید درخواست میداد

ن اصلا اونقدری درد نیس ک نیاز باشه حتی شیاف هم نمی‌خواد اگه درد هم بیاد همون شیاف جوابه

من تاالان نگرفتم ولی سره این زایمانم حتمامیگیرم خواهرم جراحی داشت گرفته بود.خیلی راضی بود

من تجربه ندارم ولی میخوام بگیرم،شنیدم خیلی خوبه واسه بچه هم اصلا ضرر نداره

اره خوبه من سر اولی گرفتم راضی بودم

من سر اولی گرفتم خوب بود سر دومی نگرفتم شیاف میزدم

نه عزیزم ضرر نداره
دوستای من داشتن خیلی خوب بود اصلا دردی نداشتن حتی موقع راه رفتن راحت بودن
ولی یکیشون نگرفت گریه میکرد از درد موقع راه رفتن

من خیلی راضی بودم یکم درد داشتم ولی بدون اون واقعا نمیتونستم تحمل کنم
هزینش هم ۲۵۰۰ بود

پمپ درد چیه؟؟؟؟

هر ۴ ساعت ۲ تا دونه شیاف بزار کافیه اصن دردش انقد کمه ک چیزی لازم نیس بگیری

ن ضرر ک‌ نداره
بله خوب بود

نه عالیه اگر شرایطشو داری حتما بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی