اره حتما بروووو نمیخام دلتو خالی کنم منم دوروز اینجور بودم یروز قبل۱۳بدرد رفتم دستشویی ازم لکه مثل موقع دورازجون سقط امد بعد رفتم بیمارستان بهم امپول زد سقط زد و سروم داد و..
حتما حتما برو دکتر حتما اصلا سرسری نگیرش هرعلائمی که سراغت امد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.