اره قشنگه
کانالش بفرست
کانالش تو چ اپلیکیشنی؟
خیلی من کامل مشکی رو گرفته بودم برای دخترم
میشه ادرس کانال بفرستی ؟
کفش عید پارسال پسرم همین بود خیلی خوبن .
اتفاقا برای عید دخترم همینو گرفتم فقط مال دخترم کرم قهوه ایشه
آره خیلی 😍😍
اره منم ادیداس گرفته بودم براش
چرا استد حروفت ریزپا نوشتی
مال پسرم مشکیه خطای کنارش کرمی خیلی قشنگه تو پاش
خیلی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.