۱۹ پاسخ

عاشق این عکسمونم🥹

تصویر

😍😁😂😂

تصویر

اینو خیلی دوسش دارم

تصویر

اولین سیزده بدر دخترکم برای اولین بار بیرون‌رو بدون پتو میدید و نمیتونست چشاشو باز بزاره😁

تصویر

منم اینو خیلی دوست دارم

تصویر

اینوخیلی دوست دارم

تصویر

دخترم از وقتی دنیا اومده بود سرما نخورده بود درست دوزادهم یجوری سرما خورد که شب رفتیم بیمارستان بخاطر همون نشد بریم سیزده بدر حالشم اینقد بد بود که نشد ازش عکس بگیرم🥺

من این عکسمون از سیزه بدر رو خیلی دوست دارم

تصویر

13 بدر ما باد میومد روستامون بودیم

تصویر

بابا کدوم سیزده تا رفتیم دوتا طایفه از دوتا روستا دعوا کردن مثل سگ همو زدن جاده رو بستن نمیذاشتن برگردیم

تا پلیس اومد شب شد

سیزده ما هم اینجوری ب در شد

عکس زیاده اما اینو خیلی دوست دارم

تصویر

قلب مادر🥹

تصویر

خیلی بامزه شده،هوا زیادی سرد بود😅اینقدر لباس تنش کردم نمیتونس تکون بخوره

تصویر

من نشد از پسرم عکس بگیرم‌ولی عید دیدنی ک میرفتیم ازش گرفتم

خیلی این عکسشو دوس دارم🥹😂😂

تصویر

ما نرفته برگشتیم انقدر که دخترم اذیت کرد

🥰🥰🥰🥰🥰

تصویر

عشق من♥️

تصویر

ما نرفتیم ۱۳ بدر...
مشهد ابری و بارونی و سرد بود‌...
جرئت نکردیم بریم بیرون

سوال های مرتبط