عاشق این عکسمونم🥹
😍😁😂😂
اینو خیلی دوسش دارم
اولین سیزده بدر دخترکم برای اولین بار بیرونرو بدون پتو میدید و نمیتونست چشاشو باز بزاره😁
منم اینو خیلی دوست دارم
اینوخیلی دوست دارم
دخترم از وقتی دنیا اومده بود سرما نخورده بود درست دوزادهم یجوری سرما خورد که شب رفتیم بیمارستان بخاطر همون نشد بریم سیزده بدر حالشم اینقد بد بود که نشد ازش عکس بگیرم🥺
من این عکسمون از سیزه بدر رو خیلی دوست دارم
13 بدر ما باد میومد روستامون بودیم
بابا کدوم سیزده تا رفتیم دوتا طایفه از دوتا روستا دعوا کردن مثل سگ همو زدن جاده رو بستن نمیذاشتن برگردیم
تا پلیس اومد شب شد
سیزده ما هم اینجوری ب در شد
عکس زیاده اما اینو خیلی دوست دارم
قلب مادر🥹
خیلی بامزه شده،هوا زیادی سرد بود😅اینقدر لباس تنش کردم نمیتونس تکون بخوره
من نشد از پسرم عکس بگیرمولی عید دیدنی ک میرفتیم ازش گرفتم
خیلی این عکسشو دوس دارم🥹😂😂
ما نرفته برگشتیم انقدر که دخترم اذیت کرد
🥰🥰🥰🥰🥰
عشق من♥️
ما نرفتیم ۱۳ بدر...
مشهد ابری و بارونی و سرد بود...
جرئت نکردیم بریم بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.