۶ پاسخ

عزیزم من توی یه تایپک دیدم نوشتی شیشه شیر نی‌نیت شبیهه سینه اس راحت میگیره
میشه بپرسم چه مدلیه؟ اسمشو یا عکسشو نشونم میدی
برای من اونت هست اونو میدم سینمو راحت نمیگیره عذاب میکشم🥲

خوشگل پسر😍😘چقدر شبیه نوه ی خاله ام هست خدا حفظش کنه برات
حبوبات رو حتما از قبل خیس کن چند بار آبش رو عوض کن

دقیقامنم

باید از قبل بخیسونیش دوسه بار ابشو عوض کنی که نفخش بره موقع خیسوندنم تو ابش خیارو نصف کن بنداز نفخشو میگیره بعدم کم بده عدسیو که نفخ نکنه

من همیشه میدم خیس هم نمیکنم ولی دل درد نمیشه اخه عدس نفاخ نیست

از شب قبل خیس کنی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی