نه دیگه وقتی آروم شده با استامینوفن و میدونی از درد دندون بوده چرا عذاب وجدان داشته باشی
اون طفل معصوم هم اذیت بوده که گریه میکرده
ماهم دیشب همچین وضعیتی داشتیم دقیقا ازساعت۳ ژل اب دادن شیر اثرنکرد روپام گذاستم خوابید
پسر منم بعضی شبا جیع میزنه گریه مبکنه دکترش میگه کابوس میبینن اضطراب جدایی از مادر دارن من تالا پاراکید ندادم اینجور وقتا بغل میکنم راس میبرم تو اتاقش میبرم از این گربه ها ک اهنگ میخونه روشن میکنم نگاه میکنه اروم میشه
دختر منم دیروز مدام گریه میکرد یا نق میزد شب شروع کرد ب کریه کردن همسرم پزشکن و کفتن استامینوفن بده منم بهش ./۸تقریبا پاراکید دادم آروم شد خوابید نه اشکالی نداره زبون ندارن که بگن چی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.