۱۰ پاسخ

سبک میشی برای تنوع یبار کوتاه کن

من موهام‌چند سال بود خیلی بلند بود نزدیک کمرم بود امسال انقد هوس موی کوتاه کردم،کوتاهش کردم آوردمش کنار گوشام‌،پشیمون نشدم چون به شدت خسته شده بودم از موی بلند

دست بهش نزن خودش کوتاه

کوتاه کردی منم خیلی دلم کوتاه خواشت

کوتاه نکن

کوتاه نکن
کراتین کن

من موی بلند دوست دارم

کوتاه نکن پشیمون میشی کم کم هوا گرم میشه نمیتونی ببندی میریزه دوروورت عرق میکنی عصابت بهم میریزه

کوتاه نکن خوبه

خودت اگه دوست داری کوتاه کن، سلیقه هرکس فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی