۵ پاسخ

شیشه شیر پسرم هر دوساعت یبار پر میکنم از آب میخوره

آره همش میگ ابمیوه

نه دختر من اصن اب نمیخوره شاید روزی یبار دوبار میگم کاش زیاد آب میخورد

بچه ها همشون زیاد اب میخورن چون خیلی تحرک دارن اب هم خوبه ضرر که نداره

دختر منم زیاد اب میخوره تو حموم دو دقیقه حواسم نباشه سطل اب پر میکنه میکشه سرش🤣

سوال های مرتبط

مامان بنیامیـن💋 مامان بنیامیـن💋 ۱ سالگی