سلام خانما کیا از این قطره میدن بچه هاشون

تصویر
۳ پاسخ

من به دخترم میدادم خوب بود

ادزوفر بده اون طعمش بهتره

میشه یه عکس از قسمت ویتامین هاش بدین❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان گلابی🍐(یاس) مامان گلابی🍐(یاس) ۱ سالگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی