بچه ها درونگاه مرجان یه سونوگرافی داره؟؟ کارش خوبه؟؟؟

۲ پاسخ

اره عزیزم من ان تیو سونو قلب اونجا دادمم

برای پاکدشت هستی ؟ پیش کدوم دکتر میری ؟ منم برای پاکدشتم سونوگرافی درمانگاه مرجان دوبار رفتم یکبار برای سنگ کلیه یکبار سر دخترم که باردار بودم ماه های آخر رفتم آره خوب بود راضی بودم هر دو بار که رفتم اونجا ولی بیشتر میرم سونوگرافی دکتر عبدی

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری