اره عزیزم من ان تیو سونو قلب اونجا دادمم
برای پاکدشت هستی ؟ پیش کدوم دکتر میری ؟ منم برای پاکدشتم سونوگرافی درمانگاه مرجان دوبار رفتم یکبار برای سنگ کلیه یکبار سر دخترم که باردار بودم ماه های آخر رفتم آره خوب بود راضی بودم هر دو بار که رفتم اونجا ولی بیشتر میرم سونوگرافی دکتر عبدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.