۳۱ پاسخ

اسم یکی از اقوام ما دنیزه واقعا قشنگ نیست
کلی اسم قشنگ تر داریم بگردین فعلا

اوینا

تا ابد آوینا ♥️♥️♥️اسم دخترم آوین

عزیزم آوینا واقعا اسم جالبی نیست بنظر منم

عزیزم مثنوی نیست که آوا و قافیه حفظ بشه
اوینا خیلی زیاد شده به نظر من

اسمای برادرزاده هام ایلیا و یلدا هست

آوینا اصلا قشنگ نیست
باز دنیز بهتره

بنظرم شوهرت هم بايد منطقي باشه
وقتي اسم پسرتو انتخاب كرده
حداقل دخترو شما انتخاب كني
شوهرمنم خيلي اسم آنيل و دوست نداشت ولي الان ديگه واسش عادي شده و دوستش داره

دنیز بهتره

بیشتر به این دقت کنید که صدا کردنش راحت باشه
من پسر اولیم رو همسرم اسمش رو انتخاب کرد
پسر دومیم رو خودم انتخاب کردم🤦🏻‍♀️
به نظرم اشتباه کردم
تلفظش روون نیست
گاهی اشتباه صدا میکنن
یا حرف آخرش رو اشتباه میگن

عزیزم مگه باید بهم بیاد
دوران بهم اومدن اسم خواهر برادرا گذشته
بزار دنیز بنظرم

آنیسا هم خوبه حتما فکر کن بهش

دنیز خوشگله موقع صدا کردن آوای خوبی داره

حالا به ایلیا نیاد مگا ایلیا رو قرار از این به بعد با اسم خاهرش صدا کنن

به نظرم بازم بگردین. مهمه که هردو اسمو دوست داشته باشین.

دنیییز
ولی من میگم فعلا بگرد

دنیز بیشتر دوی دارم

نگا هر آدمی برای خودش زندگی داره دوروز دیکه مگه ایلیا میخواد باهاش بره تو مدرسه یا جامعه که بهم دیگه بخواد بیاد هر اسمی که جفتتون دوس دارین و قشنگه براش بزارین من خودنم دنیز و بیشتر دوس دارم

دنیز خیلی قشنگتره بعدش هم شثهرت دوس داره هم خودت بهم اومدن چه اهمیتی داره

ی سری اسم ها هستن خیلی شبیه بهم هستن
ممکنه بعدا تو صدا زدن هعی بقیه اشتباه بگن
اوینا آنیسا انیل ادرینا
کلی اسم این آوایی هست
دنیز دیگ دنیزه. ☺️

آوینا قشنگتره

بنظرمن آوینا قشنگتره مبارکه چه سخت بارداری بچه هات شیر به شیر میشند

عزیزم چند ماهته؟خودت میخواستی یا ناخواسته بود

اسمای دیگه ای هم هستنا

خب بگردین یک اسمی پیدا کنید که هم به ایلیا بیاد هم شوهرت دوست داشته باشه یا همون دنیز رو بذار

دنیز رو بیشتر دوس دارم

دنیز قشنگتره

بنظر من آوینا قشنگتره ، و اهل ست کردن اسم نیستم ولی نظرم اینه بذار دنیز چون شوهرت دوست داره

به نظرم معنی اسم خیلی مهم ترببین کدوم معنیش قشنگه اسمی انتخاب کن که به ایلیابیاد

دنیز بهتره

دنیز قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ایلیاوتودلی🩷 مامان ایلیاوتودلی🩷 ۱۴ ماهگی