خانما کدوم شیرخشک خوبه کامفورت یا ای ار

۲ پاسخ

بستگی به نوزادت داره مشکلش چیه زیر نظر دکتر باید عوض کنی . ای آر میدونم برای رفلاکسه اگه نوزادت رفلاکس داره ای آر بدی . اگه مشکل یبوست و نفخ داره کامفورت بدی که با دادنش پی پیش سبز و بدبو میشه تجربه ای که دارم . اچ آ هم مال بچه هایی که مشکوک به آلرژین .

کامفورت برای کولیک و نفخ ای ار برای رفلاکس

سوال های مرتبط