نه بابا من از روز اول خوردم
اگه کم خونی داری ظرر نداره منم میخورم از همون اول ولی اگه آزمایشات بارداری دادی ذخیره آهنت خوب بود نیازی نیست بخوری..
دکتر به من نداد گفت باعث بیش فعالی بچه میشه ولی شما شاید کم خونی و واجبه
از دکترت بپرس ، من قبل بارداری برا ازمایش دیکه ای چک کردم ، دکتر غدد داد وگفت بخور ، بعد بارداری که رفتم دکترم گفت نمیخاد بخوری و قطع کرد و از هفته ۱۳ مجدد بهم داد
بنظرم دکترت بهترین جوابو بهت میده
نه بابا من آزمایش های اولیه بارداری و ک دادم ذخیره اهنم خیلییی پایین بود دکترم گفت برو متخصص خون رفتم بهم فروفورت دئودنال داد از ۶ هفته تا الان دارم میخورم
چه ضرری داره ؟
منم دارم میخورم از ۱۰ هفته
عزیزم نگران نباش چیزی نمیشه
نه اصلا
دکترت صلاح بدونه میده بهت
من چون سقط داشتم میخورم از همون اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.