۵ پاسخ

سلام گلم ميشه از اي و هوا سمنان بگين؟؟؟
طي يكي دو روز اينده بارونيه يا افتابي؟؟

تو بلوار ۱۷ هم یکی داره ولی بلوار قائم بهتر از هرجاست

بلوار قائم هس
کاسه چی هم خوبه ارگ

حلیم سعدی رو از همه جا بیشتر قبول دارم

کاسه چی میدان ارگ
مهماندار بلوار قائم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی