سلام گلم ميشه از اي و هوا سمنان بگين؟؟؟
طي يكي دو روز اينده بارونيه يا افتابي؟؟
تو بلوار ۱۷ هم یکی داره ولی بلوار قائم بهتر از هرجاست
بلوار قائم هس
کاسه چی هم خوبه ارگ
حلیم سعدی رو از همه جا بیشتر قبول دارم
کاسه چی میدان ارگ
مهماندار بلوار قائم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.