پارت آخر زایمان طبیعی من

تصویر
۳ پاسخ

ممنون ک باما ب اشتراک گذاشتی عزیزم🩷

دعا کن برای ما هم
راحت بگذره و بچه سالم باشه

من حالا زود زایمان کردم سه ساعته تموم شد ولی بدترین درد عمرمو کشیدم برگردم عقب عمرا برم طبیعی.شرف آدم میره که هیچ کلی درد و بیچارگی داره.متخصص زنان اومد بالا سرم میگفت زور نزنی تو کانال گیر کنه اکسیژن نرسه به بچه فردا نیای بگی چرا بچم اینطور شده.من غلط کنم دیگه به بارداری فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی