از کی باید اب داد ب بچه
شیرخشک

۲ پاسخ

دکتر بچه هام گفت از سه ماهگی
من از سه ماهگی شروع کردم

همراه با شروع غذای کمکی

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۷ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۹ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۵ ماهگی