واسه زخم نوک سینه چیکار کنم

#فرزند پروری

۶ پاسخ

پماد شقاق هیدرودرم

برا من گفتن پماد شقاق گرفتم زدم دوروز از سینم شیر ندادم میدوشیدم با دست با پستونک میدادم. عسل میزدم .جواب نمی‌داد
دیگه مادرم روغن محلی داشت داد بهم میزدم پلاستیک ام میکشیدم روش .سوتین می‌بستم عرق میکردم .هم دردش میکشید هم زخم خوب کرد .قبل وبعد شیر دهی حتما از شیرت بزن سر سینه .که خشک تو دهنش نکنی .درستم سعی کن سینه بدی دهنش

کرم شقاق سینه بگی. عزیزم.
البته بعد هربار شیردهی بزن تا دو ساعت که شیردهی بعدیه جذب میشه اما زودتر اگه شیر میدی با دستمال کاغذی خشک کن شیر دهی رو انجام بده دوباره بزن
کرم نلا مام برا شقاق هم خوبه یا میتونی مارکای دیگه که بهتر و گرون تر هستن هم از داروخونه بگیری

پماد شقاق سینه ماتیلدا بگیر

عسل بزن بهش

پماد شقاق سینه بگیر از داروخانه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی