۵ پاسخ

بخادبزنه بالاپایین نداره براش ک😐
اگر دورازجونتون بزنه دوتاش میزنه مگر پایین پناهگاه😐🤦🏻‍♀️

یعمی طبقه بالا بودی الان یکماهه رفتی پایین؟😐😐😐

بالا پایین فرقشون چیه برو خونت راحت بشی چه جوری طاقت آوردی پیش مادر شوهر

دیگه بحث شهر دیگه نیس پاشو برو خونت دیگه

وای خدا سر همین چیزا ازاولین روز خونمون ترجیح دادم ب هرجایی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی