لطفا راهنمایی کنید
پوشک
شیر خشک

تصویر
۱۳ پاسخ

ب نظر من اگه از کسی ناراحت میشیم بهتره رک بهش بگیم تا اینکه طعنه و کنایه بزنیم اگه زنگ زد بگو خداروشکر سالم رسیدیم ولی خیلی از حرف شما ناراحت شدیم ادم پشت سر مسافر اینجوری نمیگه

خدا لعنت کنه مادرشوهرای عوضی رو

بگو مامان جون جاده مارو نکشت ولی مراقب باش موشک تورو نکشه

بگو خیلی وقتا جنگ و جاده آدمو نمیکشه ولی آدما برحرفاشون چرا

مریض!
بهش بگو شکر خدا هم بچهم خوبه هم بابای بچم ! از دعای خیر شما قبل سفر!!

بیخیال معلومه خودخواه هست میخواد بچش پیش خودش بمونه به دل نگیر بگذر

میگفتی انگار خیلی دوست داشتی ما اینجا بمیریم ک با رفتنمون انقدر فشاری شدی چرا جوابشو نمیدی برین بهش بابا

ولش کن این روزا آدم باید صبور باشه مرگ از رگ گردن بهمون نزیک تره بیخیال

اه چقدر بی شخصیته

زنگ که زد بگو خیالت راحت باشه به کوری چشم مادری مثل تو توی راه هم چیزیمون نشد بگو عشق و علاقه شما به ما قبلا ثابت شده الانم خیلی زحمت کشیدی

شوهرت چیزی نگفت؟؟

حرف و رفتارش زشت بوده اما تو این شرایط بیخیال... تمرکزت رو بزار رو بچت و خیلی بهش فکر نکن مهم اینه بهترین تصمیمو گرفتی

به‌ پسر خودش این حرفو بزنه چه انتظاری داری دیگه خدا بهت کمک کنه

سوال های مرتبط