گلم منم نان میدادم بعدا حس کردم وزندهی خوبی نداره ..الان چن ماهه سوپرامیل میدم بهش بهتره رازی هستم
نان و سیمیلاک
وقتی نان اچ آ میدادی دیگ نان بده
اپتامیل چند روزه دارم بهش میدم خوبه خداروشکر
گیگوز خوبه آهن داره برای وزنگیری خوبه ولی من نان میدم بهش از اول دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.