۲ پاسخ

من اینو هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی میدادم
بعد اسپری پشت دمیار بزن بعد بزار رو دماغ و دهن بچه اسپری بزن

اسپری رو هم میزنی دمیاررو وصل میکنی میزانی رو‌دهنش فشار میدی

سوال های مرتبط