خانما سیاتیک داشته باشی میتونی طبیعی زایمان کنی؟

۳ پاسخ

آره من سیاتیک دارم ولی بچه اولمو طبیعی به دنیا آوردم هیچ مشکلی هم نداشتم

اره ربطی نداره بنظرم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی