خانما درد سیاتیک داشته باشی واسه بچه بده؟

تصویر
۸ پاسخ

درد سیاتیک چطوره؟

میخوام🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

نی نیت پروفایلته شبیه پسر بود پرسیدم.
نی نی منم پروفایلمه .دکتر نگفت؟

اره عزیزم با بارداری تشدید میشه

دخملی یا پسر????

آره

من هنوزم دارم
ماه دوم بارداری که در حد مرگ داشتم نمی‌اونستم راه برم درین حد فکن

منم دارم شدیده دکترمیگه نباید حامله میشدی استراحت کن عین من

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 هفته سی‌ام بارداری