عزیزم ملایر هستی برو بیمارستان قرضی بستریت میکنن با آمپول فشار
تجربمو گذاشتم بخون
من که زایمان اولم فقط پیاده روی داشتم اونم نه زیاد در حرد نیم ساعت شاید یکم بیشتر تازه چهار پنج روزی بود که یوگای بارداری هم شروع کرده بودم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد تا شب طبیعی دنیاش آوردم
البته پسرم ۲روز قبلش اومده بود تو لگن
وای منممممم
برو بیمارستان بگو حرکات بچه حس نمیکنم خیلی کمه
بستری میکنن با امپول زایمان کنی راحت بشی
رابطه بدون جلوگیری
پس همه عین همیم😂😂
رابطه برقرار کن
منم تحمل ندارم دیگه 🥲 خسته شدم
اینو یه ماما نوشته بود داخل گهواره برای زایمان طبیعی
پله بالا پایین کن .زیاد خیلی موثره
خاکشیر و دانه چیا بخور زیاد
اسکات بزن و تو حالت نشسته نگهدار خودتو و زیاد انجام بده
رابطه بدون جلوگیری
زیر دوش آب گرم اسکات بزن
پیاده روی روزی دوتا نیم ساعت و سریع
وای من از الان بریدم دیگه تحمل ندارممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.