۵ پاسخ

۳ماهگی دیگ نخورد

من از روزی یکبار شروع کردم بعد هی بیشتر شد تا دوماهگی دیگه ول کرد سینمو

من روزی دوبارکمکی میدم ۹۰ تا
ولی بیشتر شیر خودم رو میخواد

من فقد موقعهای که خیلی کارردارم میدم یکی بش بده یاا وقتی برم بیرون میزارمش خونه بش شیر خشک میدم اونم در هفته شاید ی یار

ولی نکرد
شیر خشک رو ول ‌ کرد
هر روز هم براش درست می کنم لب نمی‌زنه
تو ماشین گاهی می خوره

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 ۶ ماهگی