تو هفته من طبیعیه که انقدر بیقرارم؟همش دلم میخواد گریه کنم 🥺😪

۳ پاسخ

اصلا هفته های اول میزنه به اعصاب بیشتر، ان شاالله زودتر میگذره

منن همین جوریم از هورموناس😩😮‍💨

کاملا طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی