۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم

الهی این الان به خاطر هورموناس که به هم ریخته

منم همینطور اوایل بارداریمه فقط گریه میاد.میگم بتای شما تو ۴ هفته چنده ممنون میشم بگید من از بتای خودم نگرانم ۱۸۶ هست

حق داری
🫂🫂🫂

مثل من الان دارم گریه میکنم خیلی از شوهرم توقعه دارم نازم نمیخره

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری