عزیزم به خودت تلقین نکن که بدتر بشی چون واقعا همه تو شرایط بدی هستیم ولی با تلقین کردن بدتر میشی باید خودمون به خودمون امید واری بدیم باید خیلی قوی باشیم که بتونیم مادرای خوبی باشیم
منم بخدا
منم همینطورم از موقعی ک ازدواج کردم همش دلم میخواد گریه کنم مخصوصا تو دوران پریودی
منم شاید بارداریم یا دوره پی ام اس هست
منم دقیقا همین مشکلو دارم،به هر فیلمی پیامی که اینجا میخونم یا هرررچیییی که فک کنی گریم میگیره😐حتا وقتی تو خونه تنهام گریه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.