یه ذره کمه نگران نباش دو سه هفته اخر وزن میگیره
این جدول رو دارم
نگران نباش حداقل ب ۳کیلو میرسه
من 31 هفته 1750 بودم
گویا هرچی خوراکمونو بهتر میکنیم بدتره بچه منم وزنش کمه
منم امروز انجام دادم گهواره منو زده ۳۳ هفته و ۱ روز ولی سونو گفت ۳۲ هفته و ۱ روز
وزنش ۱۹۰۰ بود که ظاهرا نرماله ولی اگر بیشتر میبود بهتره
من امروز رفتم ۱۸۸۰بود نگفت کمه خودم فکر میکنم کمه ۳۲ هفته و یک روز
نمیدونم نی نی من ۲۲۰۰ بود
حالا سونو ها خطا دارن به نظرم
گهواره زده ۱۷۰۰ هفته ی شمارو
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
اره کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.