شیرخشک اپتامیل۱ برای کمکی خوبه؟؟

۲ پاسخ

آپتامیل خیلی خوبه وزن دهی هم داره،البته باید ببینی به نینیتون میسازه یا نه

آره خوبه اگه بهش بیوفته اسهال نشه شیرخشک خوبیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهان 💙🌙 مامان آقا ماهان 💙🌙 ۹ ماهگی