۴ پاسخ

دختر من ک کلا نداشت

برای بچه من نداشت اصلا

برای من کلا نداشت

میگن اگه تب کنه یک هفته بعدشه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی