تو هفته من درد زیر طبیعی هست ؟

۳ پاسخ

منم دو سه روز هی میپرسم جپابمو دادند بله طبیعی، من خیلی درد میکرد احساس میکردم ی چیزی اونجاس نمیدونم الان میفته😐😂💔هر حسی داشتم فقط درد

درد همه جا دیگه طببعیه خاهر🤣🤣

استراااحت کن

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری