۹ پاسخ

آره واقعا برامنم خیلی زود میگذره

خوبه ک کاش برا ماهم همینجوری بگذره

وای خوبه که زود بگزره دنیا بیاد استرس نداره که

حالا من روز واسم تموم نمیشه ک
کاش زود بگذره

برای من باز نمیره 🫤دیر میگذره برام

خداروشکر عزیزم ایشالا مال منم زود بگذره🥲🥲

ولی من از خدامه بیاد زود بگذره فقط
از ی طرف سنگین شدم سرکار نمیتونم برم خیلی سخته
از ی طرف هعی استرس اینکه اگه برقو بزنن چیکار کنیم
من طبیعی نمیخاااااام

من دلم می خواد زود برسه زایمان کنم
استرس حاملگی خیلی بیشتر
نهایتش مخای یک شب درد بکشی
والا حالت علانمون که می بینم تکون نمی خوره بیشتر استرس میگیرم

ماه 9دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی