بچه ها تب سنج پيشوني چه ماركي خوبه؟ دقيقه؟

۳ پاسخ

لیزری آیک خوبه من راضیم

من رزمکس دارم عالیه

هر مارکی میخری فقط از این مدلهاییکه باید بافاصله از پیشونی باشه رو نگیر چون دقیق نیستن تو محیطهای گرم بیشتر نشون میده دکتر بهم گفت

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۲ سالگی