۵ پاسخ

وایی جوجه😂😂

دختر من اصلا پوره سیب زمینی نمیخوره من میریزم‌تو سوپش

اصن شیر نزن بهش با آب قاطی کن یکم

یا شیر خودت ر قیقش کن

با شیر خشک یا سر خودت رفیقش کن

سوال های مرتبط