فرزند
پوشک
شیرخشک
بچه
نوزاد

تصویر
۸ پاسخ

ما هم همیشه ناهار برنجی داریم شبا نونی مثلا کوکو سبزی و سیب زمینی ، سیب زمینی سرخ کرده و گوشت چرخ کرده، سیب زمینی و مرغ، سیب زمینی تخم مرغ، گوشت چرخ کرده تخم مرغ، عدسی، خوراک لوبیاو ...

شوهرمن غذابرنجی دوست نداره خورشت باشه دوقاشق خیلی بخوره

نه والا هرچی بپزم میخوره با به به چه چه 😂

بله مال ما هم نمیخوره اگه بخوره هم خیلی اخم و بهونه فقط مرغ و برنج
برنج خورت سبزی
برنج و قیمه کلا این جور چیزا

شوهرمنم میگه گوشت داشته باشیم.حسرت بدل موندم سیب زمینی با گوجه و یتیمچه بخورم😕

شوهر من میگه اینقد برنج درست نکن ولی خب من خودم غذا بدون برنج‌ دوس ندارم
مثلا شوهرم سیب زمینی و گوجه یا گوجه بادمجون یا فست فود یا عدسی یا کباب بدون برنج این‌چیزا رو دوس‌ داره ک من دوس‌ندارم فقط با فست فودش موافقم

واسه منم میخوره
مخصوصا الان ک بچه هس همینکه بتونم یه غذایی آماده کنم خداروشکر میکنیم😂

نه مال من هرچی بدی میخوره

سوال های مرتبط