این قرص آهن خوبه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من کل بارداریم ازین خوردم

آره خوبه می‌خوردم

اره منم توبارداری ازاین میخوردم

اره من هم تو بارداری میخوردم هم الان اینو برام نوشتن بعد زایمان میخورم

خوب و بد نمیدونم منم از این میخورم 😂

اره منم از همینا دکتر بم داد تموم شد فردا نوبت دکتر دارم باز

من میخوردم بهم نمیسازه باید بگم دکتر عوض کنه

منم همینو استفاده میکنم تاحالاخوب بوده

منم از این میخورم خیلی خوبه

اره خوبه البته من همینو فقط ورقه ایش استفاده میکنم اینجوری تو قوطی نیس

منم اینو دارم راضیم ولی انگار برای بعضیا یبوست میاره

اره حرف نداره

این قرص اهن ایرانیه خیلی خوبه منم دارمش

منم میخورم بعد زایمانم

سوال های مرتبط

مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان متدد مامان متدد ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری