من کل بارداریم ازین خوردم
آره خوبه میخوردم
اره منم توبارداری ازاین میخوردم
اره من هم تو بارداری میخوردم هم الان اینو برام نوشتن بعد زایمان میخورم
خوب و بد نمیدونم منم از این میخورم 😂
اره منم از همینا دکتر بم داد تموم شد فردا نوبت دکتر دارم باز
من میخوردم بهم نمیسازه باید بگم دکتر عوض کنه
منم همینو استفاده میکنم تاحالاخوب بوده
منم از این میخورم خیلی خوبه
اره خوبه البته من همینو فقط ورقه ایش استفاده میکنم اینجوری تو قوطی نیس
منم اینو دارم راضیم ولی انگار برای بعضیا یبوست میاره
اره حرف نداره
این قرص اهن ایرانیه خیلی خوبه منم دارمش
منم میخورم بعد زایمانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.