این قرص آهن خوبه من کم خونی دارم

تصویر
۱۶ پاسخ

یعنی با لبنیات نباید خورده شه نباید با معده پر خورده شه ۱ ساعت قبل و بعدش نباید هیچی بخوری ک برای من سخته یکم

من فروفورت گاین میخورم نمیدونم اینم خوبه یا نه

دکتر ب من گفت قرص اهنای بهداشت اهنشون خیلی بیشتر این قرصا

منم همینو میخورم چون کم خونیم زیاد بود

خیلی خوبه من کم خونی داشتم دکتر از مدل گاین گفت بخور بعد آزمایش دادم خوب شده بودم

اره قرص خیلی خوبی

منم خوردم از همین

عزیزم همین قرص ولی مدل گاین بخور

خوبع ولی هزینه برات مهم نیست سیدرال بگیر عالیع من سیدرال میخورم بعد زایمان

عالیه

من ک خوردم شدیدا یبوست گرفتم معدمم خیلی بهم ریخته بود به من نساخت راستش

آره عزیزم من گفت تا یک ماه شبی دوتا بخورم بخاطر کم خونی

آره عزیزم من میخورم

یعنی چی احتیاط داره

من همینه فقط ماله من فروفوت گاین راضیم

خیلی احتیاط داره منم میخورم ولی یادم می‌ره

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی