سلام
هم هفته های من شماهم یبوست دارین؟

۶ پاسخ

من دوهفته هرروز یکی دوتا کیوی میخوردم خیلی خوب بودم سه چهارروزه نمی‌خورم یبوست اذیتم میکنه🤕

نه من درگیرش نشدم الهی شکر

وحشتناک هرچی بگی کردم ولی اثر نکرد🤧

من هر وقت به مشکل میخورم آلو خیس میکنم میخورم حل میشه یا انجیر

منم اوضام خرابه

قرص آهنتو بگو دکتر عوض کنه بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی