من دوهفته هرروز یکی دوتا کیوی میخوردم خیلی خوب بودم سه چهارروزه نمیخورم یبوست اذیتم میکنه🤕
نه من درگیرش نشدم الهی شکر
وحشتناک هرچی بگی کردم ولی اثر نکرد🤧
من هر وقت به مشکل میخورم آلو خیس میکنم میخورم حل میشه یا انجیر
منم اوضام خرابه
قرص آهنتو بگو دکتر عوض کنه بهتر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.