۶ پاسخ

عزیزم خوب شدی؟
من ۵۰روزه خونریزی دارم

منم این ۴۱ روزه هنوز قطع نشده

در کل از سزارین راضی بودی؟ از بس میگن خونریزی داره منم ترسیدم

من سز بودم تا ۱۰ روز خونریزی داشتم بعدش خونریزیم‌قطع شد تا ۲۵ روز اینا لکه بینی داشتم‌اونم ۲ ۳ روز ی بار میومد
کلا رو هم ی ماه هم نشد
ولی ۶۰‌روز خیلیه طبیعی بودی؟

من دوماه خونریزی داشتم
اخرش مفنامیک اسید خوردم چن روز درس شد

من تا ۶۰روزگی داشتم

سوال های مرتبط