۱ پاسخ

چرا انقد حساسی و وسواسی عزیزم
از شیطنتشه الکی رو بچه عیب نزار
عروسک هم می‌بری جلو خب چشم حالت دفاعی می‌گیره و ناخودآگاه بسته میشه خودت اینطور نیستی؟

سوال های مرتبط