۶ پاسخ

🤣من سطحی اب میزنم انقد ذوق خوردنشودارم ک همین ک یه ابم میزنم خیلیه

نمکم باید بزنی

منکه یکم تو اب می خیسونم بعد دونه دونه با اب میشورم تمیز تمیز برگاشم میکنم که قشنگ تمیز بشه سر حوصله

من تو اب خالی میخوابونم .اب نمک پلاسیده و خرابش میکنه

نه فقط مواد گند زدا باید زد

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری