این کار هارو انجام بده
من از هفده سالگی تا ۲۵ سالگی هر وقت میرفتم سونو همیشه پی سی او بودم بعدش رفتم سرکاررتو شرکتی مشغول بودم چون شغلم باعث شده بود استرس ازم دور بشه و خوابم منظم شده بود موقع ازدواج دوباره رفتم سونو دادم و در کمال حیرت تنبلی رفع شده بود فقط با کاهش استرس و تنظیم خواب
عزیزم من تجربه خودمو بهت میگم تنبلی داشتم.تو پریودی هام زرده تخم مرغ محلی خام میخوردم ناشتا.دمنوش تخم هویج و تخم شوید و اویشن میخوردم کاچی میخوردم و سردی نمیخوردم شکمم باروغن سیاهدانه ماساژ دادم
اوزیل بخور
نماز استغفار...
هیچی دده جان
منم دارم ۳سالهههه دیگ خستهه شدم از دکترو دارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.