سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها میکنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انتظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده میکنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696
ب نظر من که قرص خوب نیس با روغن سیاه دونه هرشب قبل خاب شکمتو ماساژ بده یه چیزی دور شکمت ببند بزار گرم بمونن ایشالله خوب شی منم دارم انجام میدم
هیچی خاک تو سر تنبلی تخمدان همه دچارش هستن
عزیزم ت پریودی شکمتوو با روغن سیاه دانه ماساژ بده
گرمیجات بخور هله هوله رو بنداز دور
اصلاح سبک ورزش معجون های قوی
بخور زود بیدار شوو زود بخواب فعالیت کن تا میتونی فعالیت کن بعدشم تحت نظر دکتر هم باش
ورزش پیاده روی حذف قند مصنوعی کم کردن نون و برنج مصرف بیشتر پروتئین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.