شبیه خورشت مرغ و کدو هم هست !
روغنش احتمالا روغن بادمجونا بوده پس داده
آخ آخ فدای اون دست پختت مامانی یاد غذا های مامانم میفتم اونم میزاره رو بخاری قربونش برم🥹💋
دلم هوس کرد
روغنششش خیلییی زیادههههه😫😫نوش جونتون
ماهم قیمه با سیب زمینی داشتیم ب دخترمم همینو دادم
به به چ روغنی
اوووف دلم خاست😁نوووش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.