۸ پاسخ

شبیه خورشت مرغ و کدو هم هست !

روغنش احتمالا روغن بادمجونا بوده پس داده

آخ آخ فدای اون دست پختت مامانی یاد غذا های مامانم میفتم اونم میزاره رو بخاری قربونش برم🥹💋

دلم هوس کرد

روغنششش خیلییی زیادههههه😫😫نوش جونتون

ماهم قیمه با سیب زمینی داشتیم ب دخترمم همینو دادم

به به چ روغنی

اوووف دلم خاست😁نوووش

سوال های مرتبط