دستور فرنی با شیر خشک بلدین؟

۴ پاسخ

یه قاشق مربا خوری آرد برنج + نصف استکان آب جوشیده سرد شده+ نوک قاشق مرباخوری کره+ یه کوچولو نبات که کره و نبات رو خواستی میتونی حذف کنی
میذاری رو گاز هی هم میزنی تا قوام پیدا کنه
بعد میذاری خنک شه و از دما بيفته
شیرخشکی که درست کردی رو کم کم اضافه میکنی تا به غلظت مدنظرت برسه( کمی سفت تر نسبت به شیر یا به عبارتی مثل بستنی آب شده)

من آرد برنج رو با آب قاطی میکنم هم میرنم رو شعله تا قوام بیاد
بعد برمیدارم از داغی که افتاد یه پیمونه یا نصف شیر خشک اضافه میکنم با کمی کره میدم میخوره

بخش دوم

تصویر

دستور دکتر بچم اینه
بخش اول

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی