یه قاشق مربا خوری آرد برنج + نصف استکان آب جوشیده سرد شده+ نوک قاشق مرباخوری کره+ یه کوچولو نبات که کره و نبات رو خواستی میتونی حذف کنی
میذاری رو گاز هی هم میزنی تا قوام پیدا کنه
بعد میذاری خنک شه و از دما بيفته
شیرخشکی که درست کردی رو کم کم اضافه میکنی تا به غلظت مدنظرت برسه( کمی سفت تر نسبت به شیر یا به عبارتی مثل بستنی آب شده)
من آرد برنج رو با آب قاطی میکنم هم میرنم رو شعله تا قوام بیاد
بعد برمیدارم از داغی که افتاد یه پیمونه یا نصف شیر خشک اضافه میکنم با کمی کره میدم میخوره
بخش دوم
دستور دکتر بچم اینه
بخش اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.