خانما با شیرخشک میشه فرنی پخت؟!

۶ پاسخ

میگن شیر خشک‌نباید حرارت ببینه

با آب بپز ولی غلیظ باشه بعد میتونی با شیر خشک رقیق کنی

موقع خنک شدن شیر خشک یا شیر خودت اضافه کن

من باشیر پاستوریزه فرنی درست میکنم

ارد برنج و اب قاطی کن بزار رو شعله قوام ک اومد بیار بیرون. از گرما بیوفته. بعد یه قاشق شیر خشک اضاف کن

گرم باشه شیر فاسد میشه. نبات هم میتونی اضاف کنی

آره.

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی