۱۵ پاسخ

ما خودمون کادوییم 😁😁😁

همسر من ۲۲ تولدشه
خودم بهترین هدیه هستم براش😁😁

من براش تيشرت و شلوار گرفتم

پارسال قلیون خریدم ی سال دستبند

همسرم منم ماه دیگ تولدشه در نظر دارم سوپرایز ش کنم دیگ کادو نخرم

والا همسر من ۲فروردین تولدش بود تو راه خونه خواهرم بودیم شهرستان میرفتیم زنگ زدم خواهر زادم رفتی کیک گرفت براش رسیدیم بعد شام سوپرایزش کردم خیلی خوشحال شد ولی کادو نگرفتم چون اوضاع خوب نبود

همسر منم فردا تولدش
ماشین ریش تراش خریدم

من با۵۰۰تومن براش صندل تابستونه گرفتم

لباس
کیف چرم
کمربند چرم
کتونی
ایرپاد
ساعت هوشمند

همسر منم آخر این هفته اس .نمیدونم چیکار کنم😄

هیچی نخر راحت😂

ساعت عطر

کیف پول چرم

لباس کیف کمربند جاسیگاری و فندک ایرپاد ساعت و و و و

همسر منم ۲۵ فروردین تولدشه...براش یه قلیون عربی به درخواست خودش خریدم

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی