۱۵ پاسخ

منم از همون اول خام دادم اذیتش نکرد دیگه کلا خام دادم.

من سیب پختم خوشش نیومد دخترم ، خام میدم بهش

دختر من هیچوق بخار پز نخورد همس خام دادم بهش

من همش خام میدم بهش

عزیزم دکتر امیر زمانی را میشناسی
اون به من گفت اصن میوه را نباید بپزی باید خام بدی میوه نیازی به پختن نداره

منم تاالان فقط بخارپز دادم

منم فقط یک ماه اول پختم بعد همش خام میدم به جز مواردی که بخوام اوتمیل دریت کنم

الان دیگه میتونی از ماه قبل دیگه لازم نبود بخارپز کنی

راستش من تا الان بخار پز نكردم يا ميزارم تو ميوه خوريش يا باقاشق ميتراشم بهش ميدم

خام بده

فقط یکبار پختم که نخورد ولی خام دوست داره

من که خام میدم
مشکلی نداره بهش بده

من اصلا نپختم نمیخورد از همون اول خام میدادم

یعنی تا الان بخارپز میکردی!!
بده بخوره دیگه

من الان میدم

سوال های مرتبط

مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی