۳۵ پاسخ

فقط اون کافه باز جاش اونجا نیست میتونی اونجا هم گل بزار

عزیز من مخالف اینم تلویزیون رو جلو پرده گذاشتی تلویزیون رو ببر سمت چپ مبل رو بذار جای تلویزیون خیلی خوب میشه

مبلاتو حالت ال بچین تلویزیونو بزار دیوار این طرف کنار رادیاتور کافی بار هم از اونجا بردار لوکیشن بهتری براش انتخاب کن

کافی بارم باید نزدیک آشپزخونه باشه

چقد قشنگه😍🌹

مهم اینه توش دل خوش اوقات خوبی و خوشی رو کنار همسر و بچه ها داشته باشی 🌹🌹

فقط پردت قدیمی همه جا خشوگله عزیرم

قشنگهههه

اتفاقا کافه بار جاش خوبع چیدمان مبل و تلویزیون تغییر بده

با ديدنش يه كلمه اومد تو ذهنم
دنج 👍🏻

فرش قرمز بشه تووپ میشه خونه

قشنگ
یه فرش قرمز لاکی بخر ب مبلات میاد
کافی بارو جمع کن از اونجا
پرده ی ساده ی بدون تاج بزن
میز تلوزیونت رو رنگ چوب بخر

تو اصول چیدمان تلویزیون نباید پشتش پنجره باشه تو خونه شما باید سمت چپ باشه یکی از کاناپه ها رو با تلویزیون عوض کن

خیلی قشنگه عزیزم همیشه به دل خوش

وسایلت خیلی قشنگه
فضای خونه هم خیلی انرژیش خوبه
فقط جای تلوزیون مناسب نیس و باید سمت چپ تصویر باشه بنظرم

خوشملن اون گل هام خیلی انرژی میده ولی کافی بارتو ی جای خلوت تر بزار

قشنگه ولی چیدمانت خوب نیست
تلویزیون از جلو پنجره بردار مبلارو هم جابه جا کن

عه مبلات جفت برامنه برا من تک نفره هاش طوسی کمرنگه

انقد حس خوبی گرفتم از خونت🫠

اوووف که چقد دلم میخاد قلیون بکشم تو خونت از کافت برام کاپوچینو‌ درست کنی😢

همه چیزش خوشگله فقط قهوه سازو ازاونجا بردار ناز میشه الهی همیشه توش دلت گرم باشه و خوش باشید

فرشتون اگه لاکی باشه هم باحال میشه

خیلی خوشکله..یه انرژی خوبی داره ...همه چیز توش زندست..وسایلاتم اصلا قدیمی نیستن

خیلیییی وایب قشنگی داره خونت
فقط میتونی تلویزیون رو بزاری جایی مبل سه نفره و سه نفره بره جایی تلویزیون

خیلی قشنگه فقط کافی بار اونجا نزار

تلوزیون رو جا به جا کن بیار سمت چپ همونجا ک دیواره دوتا مبل تکی ها رو به صورت یکم کچ بزار جای تلوزیون از هم فاصله داشته باشه یکم کافه بار رو بردار از اونجا اون

سبک خونت خاصه و قشنگه😍

حس خوبی داره خونت

خیییلی وایب خوبی داره الهی توش عشق باشه و شادی و پووووول

خیلی قشنگه من خودم این سبکا خیلی دوست دارم ولی تموم وسایلام مدرنن نمیشه و البته کامل طوسی سفید هست کاملا دلگیره/:
ولی خب اگ بشه تی وی جلوی پرده نباشه خیلی قشنگ میشه و جای کافه بارت عوض کنی مثلا بزاری گوشه کنار در

خونت خوشکلع و دلنشینیه

از خونت خیلی انرژی گرفتم
وسایلات قشنگن و اصلا قدیمی نیستن

آشپزخونه واتاق کجاس

خیلی نازه انشاالله فقط توش خوشی کنی 🥹

نه اتفاقا
خیلیییییی نازه
عاشق این مدل خونه هام😍

چه خونه قشنگی داری

سوال های مرتبط

مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی
شیرینی بیارین پخش کنین آشتی کونونه😂😂فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی